بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


توقف استقلال مقابل پارسه در ديداري دوستانه

استقلال دیروز(سه‌شنبه)، يک بازي تدارکاتي را با پارسه تهران برگزار کرد که با نتيجه دو بر دو به سود مساوي به پايان رسيد.
گلهاي استقلال را رودريگو توزي(13) و آرش برهاني (65) به ثمر رساندند و براي پارسه تهران که هدايت آن را مهدي پاشازاده بازيکن اسبق استقلال بر عهده دارد اميرحسين هيپکي(7) و ميثم خرسندي (79) گلزني کردند.
درحالي که اين بازي برگزار مي شد فابيو جانواريو، پژمان منتظري و ميثم بائو زير نظر حاج قاسم بدنساز استقلال تمرين‌هاي اختصاصي انجام دادند و مهدي رحمتي که در اين بازي به ميدان نرفت هم تمرين‌هاي اختصاصي خود را پيگيري کرد.

خسرو حيدري در تمرين امروز استقلال حاضر شد و پس از حدود 30 دقيقه دويدن به کار خود پايان داد.
سيروس دين محمدي پيشکسوت استقلال و همچنين امير نوري بازيگر سينما و تلويزيون در اين بازي تدارکاتي حاضر شدند و نکته اي که مورد توجه اطرافيان قرار گرفت پيراهن قرمز امير نوري بود. ضمن اينکه نمازي، آقاجانيان و دن‌گاسپار دستياران کي‌روش اين ديدار را از نزديک ديدند.
در تمرين امروز استقلال جواد نکونام، سياوش اکبرپور و هاشم بيک زاده به همراه ميلاد ميداوودي و مجتبي جباري که مصدوم هستند حضور نداشتند. حدود 120 تماشاگر در کمپ مرحوم ناصر حجازي حاضر شدند و اين بازي تدارکاتي را از نزديک ديدند.
قبل از شروع بازي بازيکنان و کادر فني دو تيم با هم خوش و بش کردند. همچنين در نيمه نخست پرويز برومند در دروازه تيم فوتبال پارسه حضور داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 6 / 1391برچسب:بازی تدارکاتی,تساوی,استقلال,پارسه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com